Odbiorcy treści internetowych, podobnie jak odbiorcy tekstów drukowanych, są bardzo surowi w swoich ocenach. Każde uchybienie i niedociągnięcie traktują jak przejaw braku profesjonalizmu i odpowiednich kompetencji. Dlatego treści udostępniane publicznie, szczególnie na firmowych stronach internetowych, powinny być pozbawione błędów. Masz wątpliwości co do napisanych przez siebie tekstów? Poddaj je profesjonalnej korekcie i redakcji. Pozwól je ocenić pod kątem gramatycznym i stylistycznym, udoskonalić, sprawić, że staną się czytelniejsze, a co za tym idzie, bardziej efektywne.
Zajmuję się zarówno korektą wydawniczą tekstów kierowanych do druku, jak i tekstów przeznaczonych do publikacji w internecie. Dokonuję poprawek interpunkcyjnych, ortograficznych, leksykalnych, składniowych, fleksyjnych, logicznych, typograficznych, literowych itp. Dbam także o poprawną kompozycję tekstu, spójność oraz komunikatywność przekazu. To niezmiernie ważne, aby Twój przekaz był przejrzysty, logiczny i łatwy do zrozumienia przez odbiorców. Jego jakość ma decydujący wpływ na opinię, jaką czytelnicy, czyli potencjalni klienci, wyrobią sobie na Twój temat, a w konsekwencji również na to jak wielu chętnych znajdziesz na swoje towary czy usługi.
W pracy korektorskiej korzystam przede wszystkim z najnowszych wydań publikacji PWN, m.in. „Wielkiego słownika poprawnej polszczyzny”, „Słownika gramatycznego języka polskiego”, „Słownika interpunkcyjnego języka polskiego z zasadami przestankowania”, „Wielkiego słownika ortograficznego” oraz publikacji „Edycja tekstów. Praktyczny poradnik” Adama Wolańskiego. Oczywiście moja biblioteczka ciągle się rozrasta, nie tylko o słowniki i poradniki, ponieważ czytanie jest moją wielką pasją. Staram się przy tym cały czas poszerzać swoją wiedzę językową.