Teksty unikalne (do wykorzystania na stronach firmowych, blogach i portalach tematycznych oraz w publikacjach drukowanych takich jak broszury czy ulotki), przygotowane w oparciu o materiały zebrane samodzielnie lub dostarczone przez klienta, zgodne z zasadami SEO, poprawne językowo, o dużej wartości merytorycznej, pisane językiem perswazji — od 44 zł za 1000 zzs.
Korekta, na którą składają się poprawki obejmujące błędy gramatyczne (fleksyjne, składniowe), leksykalne (słownikowe, frazeologiczne, słowotwórcze) oraz zewnętrznojęzykowe (ortograficzne, interpunkcyjne), a także typograficzne, stylistyczne i merytoryczne — 6 zł za jedną stronę znormalizowaną, czyli 1800 zzs.
Infobrokering wyceniam wyłącznie indywidualnie ze względu na specyficzny charakter tej pracy.
Przedstawione ceny mają jedynie charakter poglądowy. W praktyce ich wysokość zależy od wielu zmiennych – w przypadku copywritingu zależna jest chociażby od wielkości zlecenia, wymaganego przygotowania researchowego i dostępności źródeł, a także rodzaju, tematyki i stopnia szczegółowości danego tekstu. Każde zlecenie wyceniam indywidualnie, a w przypadku stałej współpracy oferuję atrakcyjne rabaty. Minimalny koszt zlecenia to 50 zł.